Ciągle pozostajemy otwarci na szukanie metod i narzędzi pozwalających na jak najlepsze realizowanie celów edukacji spersonalizowanej. Temu właśnie służą nasze innowacje.

„CZYTANIE NA DYWANIE”

To program wieloaspektowego wprowadzania dzieci w świat książek oraz rozbudzanie chęci i pasji czytania. W ramach programu dzieci m. in. codziennie spędzają czas oglądając lub czytając (w zależności od umiejętności) książki, w dowolnym miejscu i w swobodnej pozie, a wychowawcy czytają dzieciom mądre i wartościowe bajki.

„PSYCHOMOTORYKA”

Specjalny zestaw ćwiczeń stosowany w modelu edukacyjnym STERNIKA, który wzmacnia zarówno na aktywność fizyczną, jak i funkcjonowanie mózgu. Ćwiczenia są dostosowane do ruchowych potrzeb dzieci na określonym etapie rozwoju.

„TANGRAM MAM, UKŁADAM SAM!”

Zajęcia z układania figur geometrycznych według określonego wzoru. Tangramy rozwijają wyobraźnię przestrzenną, uczą geometrii, a przy tym koncentracji i skupiania.

„AUDYCJA MUZYCZNA NA CO DZIEŃ”

To sposób na wprowadzanie dzieci w świat muzyki klasycznej i kształtowanie wrażliwości muzycznej każdego dnia.

„OCHRONA PRZECIWBODŹCOWA”

To innowacja polegająca na takiej aranżacji wnętrz sal i pomieszczeń przedszkolnych, aby jak najmniej obciążać percepcję wzrokową dzieci (stonowane kolory, brak zbędnych ozdób, ograniczenie zabawek plastikowych i grających na rzecz kreatywnych, naturalnych).