„Jesteśmy z Mężem bardzo zadowoleni z Przedszkola Familijnego, nasze dziecko chętnie do niego chodzi. Cenimy sobie spotkania z tutorem, możemy się wtedy dużo dowiedzieć o naszym dziecku, jak się zachowuje bez naszej obecności, jakie są jego mocne strony. Ponadto podoba mi się, że wychowawczyni pyta nas, w czym mogą nam pomóc, jeśli chodzi o codzienne obowiązki dziecka, czego oczekujemy od przedszkola (w końcu przedszkole chce wspomóc rodzica, a nie oczekuje że rodzic będzie rozwiązywał wszelkie problemy z dzieckiem, jakie spotykają placówkę). Jestem również zadowolona z rozwijania umiejętności twórczych. Zabawki używane w przedszkolu wymagają kreatywności. Naprawdę mogłabym napisać referat. Gorąco polecam rodzicom, którzy chcą przekazać dzieciom jakieś wartości. Moim zdaniem należy zadbać o to już w wieku przedszkolnym.”

Mama Bartka z grupy Podróżników

„Jestem bardzo zadowolony z przedszkola. Córki wspaniale się rozwijają, uczą się samodzielności, dobrych nawyków. Przedszkole wspiera edukację wychowawczą rodziców poprzez organizowanie wartościowych kursów.”

Jacek, Tata przedszkolaków

„Jestem bardzo zadowolona z przedszkola, z panujących tam zasad, z rodzinnej atmosfery, bardzo pomocne jest to, że kadra wspiera rodziców, organizuje wykłady, współuczestniczy w wychowaniu, co jest bardzo ważne w kształtowaniu młodego człowieka. Wszystkim polecam bardzo gorąco Przedszkole Familijne.”

Mama Kuby z Odkrywców

„Cenię sobie Przedszkole Familijne z kilku powodów. Przede wszystkim ważny jest dla mnie zaplanowany tutoring, który daje przestrzeń do wymiany informacji o dziecku z wychowawcą-tutorem, z korzyścią dla wszystkich stron (rodziców, wychowawców, placówki). Dzięki temu możemy uzgodnić wspólną z pedagogami strategię wspierania dziecka, również w trudnościach, ale też w osiąganiu sukcesów. Ten sposób współpracy z wychowawcą przekonuje mnie o podejściu do dziecka „szytym na miarę” wychowanka. Tutoring był dla mnie szczególnie cenny także w okresie adaptacji. Poza tym miesięczny plan pracy, w który mam z Żoną stały wgląd, pozwala wzmacniać w domu, zdobyte przez córkę w placówce, umiejętności, nawyki i wiedzę. Wysoko cenię wartości promowane przez palcówkę a obecne w wychowaniu mojego dziecka”

Aleksander, Tata czterolatki

„Przedszkole Familijne w naszej rodzinie od początku miało wysoko zawieszoną poprzeczkę. Mieści się kilka kilometrów od naszego miejsca zamieszkania, wymaga zatem od nas dodatkowego wysiłku. Dojazdy są czasochłonne i nieraz męczące. Po pierwszym roku jesteśmy przekonani, że jest to wysiłek, który się opłaca. Widzimy, jak nasz Synek rozwija się z każdym miesiącem, z zainteresowaniem słuchamy opowieści o przedszkolu, paniach i zabawach z kolegami i koleżankami. Ogromną wartością jest tutoring – możliwość długiej, otwartej rozmowy o dziecku trzy razy do roku bardzo pomaga w jego zrozumieniu i uspójnieniu metod wychowawczych. Od kolejnego roku do przedszkola będzie uczęszczać dwójka naszych dzieci.”

Tata przedszkolaka

„Cenię w przedszkolu/szkole, że dzięki agendom motywuje mnie do szukania dobra w dziecku, a poprzez tutoring pomaga mi zrozumieć lepiej moje dziecko i być dla niego lepszym rodzicem.”

Basia, Mama trójki dzieci uczęszczających do przedszkola i szkoły

„Cenię w przedszkolu/szkole, że wszystkim je tworzącym zależy na dobru dzieci. Nie jest to jedna z usług edukacyjnych na rynku, a wspólne działanie na rzecz prawdziwego dobra dzieci.”

Michał, Tato trójki dzieci chodzących do przedszkola i szkoły