Nauczyciele

ELŻBIETA BUŁA – nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawczyni klasy V, tutor

Z wykształcenia pedagog resocjalizacyjny, opiekuńczo-wychowawczy oraz nauczyciel wychowania fizycznego.

Od 2021 roku pracuje w szkole podstawowej STER, nauczyciel wychowania fizycznego oraz wychowawca klasy V.

Jest przekonana, że lekcja wychowania fizycznego to kształcenie charakteru, wszechstronnej, zdrowej oraz aktywnej osobowości. Stawia na dokładność w wykonywaniu ćwiczeń oraz motywację grupową przez gry zespołowe.

Prywatnie żona oraz mama dwójki chłopców.

W mojej pracy cenię sobie ciągły rozwój oraz uważność na sprawy najważniejsze, jakimi jest moim zdaniem rodzina.”

JOANNA DZIEJMA – wychowawczyni klasy II, tutor

Magister pedagogiki wczesnoszkolnej z przedszkolną. Posiada duże doświadczenie w tutoringu i tytuł tutora rodziny. Ukończyła studia podyplomowe z metodyki języka angielskiego. Posiada uprawnienia Trenera Psychomotoryki oraz Terapeuty Ręki. Ciągle doskonali swój warsztat poprzez szkolenia.

W STERZE od 2015 roku. Początkowo jako wychowawca i tutor rodziny w przedszkolu. Obecnie tutor, nauczyciel i wychowawca w klasach I-III.

Preferuje gry, zagadki logiczne i zabawy w ruchu dostosowane do tematów lekcji jako szybki sposób na zapamiętywanie. Najchętniej wykorzystuje metody oparte na doświadczaniu i bezpośrednim poznaniu poprzez wyjścia i wycieczki poza szkołę oraz spotkania z osobami. Stawia na projekty rozwijające kreatywność oraz pracę w grupach.

Miłośniczka książek, spacerów i rodzinnych wypraw rowerowych.

Szczęśliwa żona i mama dwóch chłopców.

To miejsce zawsze tworzą wspaniali ludzie chętni do współpracy. Nauczyciele z pasują, którzy dzielą się swoimi pomysłami. Rodzice chcący rozwijać swoje kompetencje, aby mądrze wychowywać dzieci. Atmosfera współpracy to dobre miejsce do rozwoju młodych ludzi, a co za tym idzie dobre miejsce do codziennej pracy dla wszystkich.

BARBARA GÓRSKA – nauczycielka języka polskiego, tutor

Od 2008 wprowadza w tajniki języka polskiego zarówno dzieci polskie, jak i obcokrajowców. Nauczycielka z pasją i misją. Uwielbia przygotowywać materiały edukacyjne, z powodzeniem wplata w podstawę programową autorskie pomysły. Wierzy w pozytywny wpływ dobrych relacji na proces edukacji.

Ze STER-em związana od 2017 roku, najpierw jako rodzic, a od roku szkolnego 2022/23 jako nauczycielka. Prywatnie mistrzyni planowania i opiekunka domowego ogniska w 6-osobowej rodzinie. Ma słabość do książek, gór jesienią oraz notatek wizualnych.

W pracy w STERZE cenię współpracę z ludźmi, którym szczerze zależy na dobru dzieci i konkretne propozycje rozwoju wychowawczego Rodziców.”

ANNA GRELECKA – nauczycielka języka angielskiego

Magister filologii angielskiej oraz stosunków międzynarodowych. Ukończyła studia podyplomowe z socjoterapii.

Od września 2023 roku pracuje w Szkole Podstawowej STER w Białymstoku jako nauczyciel języka angielskiego.

Bardzo lubi wykorzystywać gry i zabawy w nauce języka angielskiego.

Prywatnie – żona i mama cudownej córki.

Praca w STERZE to dla mnie możliwość przebywania z dobrymi ludźmi, pełnymi pasji i radości życia, którzy swoimi drobnymi uczynkami dnia codziennego zmieniają świat na lepsze.

URSZULA GREMZA – nauczycielka plastyki

Od 15 lat zajmuje się pracą z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, w tym nauczaniem języka angielskiego, plastyki oraz języka polskiego.

W STERZE pracuje od 2023 roku jako nauczycielka plastyki w klasie IV i V.

Najbardziej lubi, kiedy dzieciaki robią jak najwięcej własnymi rękami – ceni moc praktyki.

Prywatnie mama 10-letniego miłośnika programowania, piłki nożnej i rysunku.

Uwielbia polskie góry, morze, ale i zagraniczne klimaty. Bardzo ceni kontakty z ludźmi.

W STERZE cenię bardzo przyjazną atmosferę i życzliwość”

JOANNA JURCZYKOWSKA – nauczyciel biologii

Pracuje w zawodzie od ponad 30 lat.

Pasjonatka przyrody, zwolenniczka nauki przyjaznej mózgowi. Inspiruje uczniów do mądrego, efektywnego uczenia, wykorzystując rutyny krytycznego myślenia, mnemotechniki, grafonotki, sketchnotki.

Od 2022 roku pracuje z klasą czwartą STERU, odkrywając tajniki przyrody. W szkole ceni przyjazną atmosferę i ogromną troskę o każde dziecko.

W czasie wolnym uwielbia czytać, spacerować i kontemplować piękno natury.

Prywatnie żona i matka trzech wspaniałych córek.

Mam przyjemność uczyć dzieci, które są żądne wiedzy i ciekawe świata, przez co lekcje z nimi są prawdziwą przyjemnością i przygodą.”

KS. TOMASZ KIERCEL – nauczyciel religii

Ksiądz zajmujący się eskalowaniem radości życia płynącej z bliskości z Bogiem.

2023 rok to jego początek prowadzenia zajęć z religii w Szkole Podstawowej STER.

Stara się, aby poczucie humoru i śmiech prostowały ludzkie drogi, zwłaszcza te prowadzące do Boga.

Prywatnie o sobie? Tajemnica.

W STERZE podoba mi się normalność, życzliwość, ciepło międzyludzkie i pasje. Przyjemnie widzieć w takich małych osobach takich wielkich ludzi”.

GABRIELA MAŁGORZATA LUBAS – nauczyciel muzyki

Magister nauk ekonomicznych oraz magister sztuki, a także pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny

Od 2016 roku pracuje jako nauczyciel/animator muzyczny oraz wychowawca półkolonijny.

Najbardziej interesuje ją prowadzenie zajęć muzycznych z wykorzystaniem metod aktywnego słuchania muzyki oraz pedagogika zabawy.

Od 2022 roku pracuje w Szkole Podstawowej STER jako nauczyciel muzyki w starszych klasach.

W wolnych chwilach lubi aktywnie spędzać czas z najbliższymi, gotować, grać na instrumentach oraz dbać o roślinny w domu.

Prywatnie jest szczęśliwą Żoną oraz Mamą trójki dzieci: niespełna 4 letniej Amelii oraz półtorarocznych bliźniaków: Julii i Piotra.

MAGDA NERWIŃSKA – nauczyciel języka hiszpańskiego

Studentka trzeciego roku Iberystyki w Warszawie ze specjalizacją tłumaczeniową na Uniwersytecie SWPS.

Od 2019 roku pracuje zarówno z najmłodszymi uczniami, jak i ze starszymi dziećmi. Posiada doświadczenie w pracy z dorosłymi ucząc języka od podstaw.

Od 2022 roku pracuje jako nauczyciel języka hiszpańskiego w Szkole Podstawowej STER.

W wolnych chwilach spędza czas z najbliższymi, jeździ na rowerze lub oddaje się czytaniu książek.

,,W pracy z dziećmi cenię sobie zaufanie, rodzinną atmosferę i życzliwość.”

SEBASTIAN OBRYCKI – nauczyciel współorganizujący, tutor

Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz ukończone studia podylomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji dzieci ze spektrum autyzmu z przygotowaniem pedagogicznym.

W STERZE od września 2021, stanowisko nauczyciela współorganizujacego kształcenie oraz nauczyciela świetlicy szkolnej nie jest już mu obce.

Lubi stosować metody praktyczne.

Pasjonat piłki nożnej, podróży oraz dobrej książki.

Najbardziej w pracy w STERZE cenię atmosferę w zespole, system wartości wokół którego się obracamy, możliwość realizacji swoich projektów i pomysłów oraz radość uczniów po strzelonych bramkach ;-)”.

AGNIESZKA SEWERYN – wychowawca klasy IV, nauczyciel języka angielskiego, tutor

Magister filologii angielskiej.

Od 2008 pracuje jako nauczyciel języka angielskiego. Posiada doświadczenie w pracy w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum oraz jako lektor języka angielskiego w szkole językowej.

Uwielbia prowadzić zajęcia z uczniami w oparciu o neurodydaktykę oraz nauczać języka angielskiego poprzez zabawę budując przy tym pozytywne nastawienie do nauki języka angielskiego oraz pomagać w odblokowywaniu bariery językowej.

Od 2022 roku pracuje w Szkole Podstawowej STER w Białymstoku jako nauczyciel języka angielskiego.

W wolnych chwilach lubi spędzać czas przy ciekawej książce oraz lubi oglądać programy dokumentalne, który motywują ją do odkrywania świata oraz wyszukiwania ciekawostek.

Prywatnie pozytywnie nastawiona do świata miłośniczka natury i zwiedzania zamków.

„Osobiście cenię w programie edukacyjnym fakt, że najważniejszy jest uczeń, wspieranie jego rozwoju osobowości, kierowanie i kształtowanie odpowiednich postaw społecznych oraz zachowań, aby mógł sobie poradzić w dorosłości. Dodatkowo, bardzo mi się podoba idea wspierania rodziny i rodziców w procesie wychowania. Na myśl przychodzi mi cytat z budzącej się szkoły: „Dzieciństwo to nie wyścigi. Tam, gdzie liczą się wyniki, traci się z oczu człowieka”. Dzieci niebawem dorosną, chciałabym pomóc im wyrosnąć na szczęśliwych, spokojnych i pewnych siebie dobrych, empatycznych dorosłych ludzi. Miło byłoby spotkać swoich uczniów za kilkadziesiąt lat i widzieć szczęśliwych, pewnych siebie ludzi mając przed oczami tego Małego człowieka, który robił psikusy, witał z uśmiechem z rana, opowiadał o swoich przygodach, czasem narzekał na prace domowe i sprawdziany. I co najważniejsze, codziennie odkrywał świat zaskakując nie raz swoimi pomysłami.”

EMILIA SKÓRAK – wychowawca klasy I, tutor

Z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Już od pierwszego roku studiów uczyła młodszych matematyki. Tak pozostało do dziś 🙂

W STERZE od 2022 roku. Obecnie jako wychowawca klasy I.

Najchętniej prowadzi zajęcia poprzez doświadczanie oraz działania praktyczne uczniów.

Prywatnie pasjonatka podróży i muzyki.

W pracy w STERZE cenię sobie współpracę z koleżankami i kolegami oraz pochylanie się nad wychowaniem najmłodszych w konkretnych cnotach.”

KAMIL PAWEŁ SZCZYPIŃSKI – nauczyciel informatyki

Magister informatyki zawodowej – specjalizacja systemy informacyjne. W trakcie studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego dla nauczycieli przedmiotów.

Na rynku zawodowym od roku 2011. Praca ukierunkowana na planowanie/programowanie/wdrażanie systemów multimedialnych, aplikacji desktopowych, mobilnych itp. jak również zarządzanie projektami. Jako nauczyciel szkolny pracuje od września 2022 roku.

Najbardziej realizuje się w zajęciach, w których może uczyć analizy problemu do rozwiązania, planowania prac przy badanym problemie oraz kierowaniu, jakich narzędzi użyć, aby dojść do celu.

W STERZE od września 2022 jako nauczyciel przedmiotu informatyka klasy IV.

W czasie wolnym ceni spędzanie czasu na świeżym powietrzu, pływanie, snowboard, koszykówkę, pracę fizyczną na działce.

Mąż wspaniałej żony, ojciec trzech wspaniałych synów. Nieco zapracowany, ale zawsze chętny do pomocy, współpracy, zabawy.

„W szkole cenie jej unikalność – nieszablonowe podejście do ucznia, ciekawe rozwiązania, integracje rodzin, otwartość na współpracę. Ogólnie jest miło, sympatycznie, spokojnie. To rodzice po części tworzą tą szkołę, dzięki różnym inicjatywom, pomysłom – to nas scala i daje poczucie, że możemy być częścią czegoś wyjątkowego.”

TOMASZ ZALEWSKI– nauczyciel świetlicy szkolnej

Magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, pracownik socjalny. Od zawsze interesowała go praca z ludźmi i pomoc drugiemu człowiekowi. Doświadczenie w zawodzie zdobywa od 2016 roku. W tym czasie pracował w różnych instytucjach pomocy społecznej. W pracy ważna jest dla niego empatia i uważność na drugiego człowieka.

W STERZE od października 2023 roku jako nauczyciel świetlicy.

W swojej codziennej pracy ceni sobie współpracę i wspólne inicjatywy.

Interesuje się psychologią i tematami społecznymi oraz lubi aktywnie spędzać czas. Wszelkie gry zespołowe takie jak siatkówka koszykówka nie są mu obce.

Kibic skoków narciarskich oraz rozgrywek piłkarskich.

W pracy w szkole cenię sobie wspaniałą atmosferę, przyjaznych ludzi oraz możliwość indywidualnego podejścia do dzieci”.

Kadra psychologiczno-pedagogiczna

MAŁGORZATA KLEPADŁOpedagog specjalny, logopeda

Pedagog specjalny, logopeda.

W STERZE od końca sierpnia 2023 r.

Prowadzi zajęcia logopedyczne oraz zajmuje się organizacją pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, a także wspiera kadrę pedagogiczną w bieżącej pracy z uczniami.

Uważa, że w pracy terapeutycznej ważne jest dopasowanie treści i metod do indywidualnych uwarunkowań dziecka, do jego zainteresowań, temperamentu i połączenie tego z oddziaływaniem terapeutycznym.

Prywatnie żona, mama dwóch córek.

Pasjonatka rękodzieła.

W STERZE cenię możliwość swobody w działaniu oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego”.

AGNIESZKA KIERCULnauczyciel współorganizujący i psycholog szkolny

Z zawodu nauczyciel wczesnoszkolny, pedagog szkolny i specjalny, arteterapeuta i grafik komputerowy. Aktualnie również studentka ostatnich semestrów psychologii dzieci i młodzieży. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowisku wychowawcy, pedagoga, terapeuty i arteterapeuty w pracy z dziećmi i młodzieżą w placówkach terapeutycznych i opiekuńczo- wychowawczych. Ukończyła liczne szkolenia m.in. z Terapii poznawczo- behawioralnej zaburzeń dzieci i młodzieży, TUS, treningi funckji poznawczych itd. Jako studentka była laureatką dwóch nagród: Stypendium Ministra Edukacji oraz wyróżnienie w konkursie na Najlepszego Studenta Rzeczpospolitej „Nobel Studencki 2009”.

W STERZE od 2023 roku jako nauczyciel współorganizujący i psycholog szkolny.

Metody swojej pracy opiera głownie na elementach terapii behawioralnej, na dialogu motywującym, metodzie porozumiewania się bez przemocy, bajkoterapii, arteterapii, pozytywnej dyscyplinie. Zawsze wychodzi z założenia, że to dziecko jest specjalistą o sobie samym – o swoich potrzebach, lękach czy trudnościach – nie specjalista.

Z pasji producentka drewnianych gadżetów i miłośniczka rękodzieła artystycznego. Uwielbia podróże. Kolejną wyprawę planuje już w drodze powrotnej z wakacji.

Prywatnie szczęśliwa żona od 15 lat, mama dwóch wspaniałych synów w wieku szkolnym.

W STERZE jestem od niedawna, ale czuję jakbym tu była zawsze. Cenię tu najbardziej szczerą i prawdziwą relację z drugim człowiekiem. To co widzę w naszej placówce, czego zawsze brakowało mi w innych miejscach- to rozwiązywanie problemów w zarodku, a nie zamiatanie ich pod dywan. Dzięki temu zarówno dzieci, rodzice jak i nauczyciele czują się dostrzeżeni i zaopiekowani.

Nauczyciele zajęć dodatkowych

TOMASZ KOZŁOWSKI –  trener szachów 

Fizyk, pedagog oraz sędzia szachowy. Były zawodnik, obecnie trener szachowy od 2003 roku.  

Indywidualny Mistrz Polski w szachach szybkich i błyskawicznych, uczestnik Mistrzostw Europy. Instruktor sportu w dyscyplinie szachy. Współzałożyciel i członek Akademii Szachowej Białystok. Wychował medalistów Mistrzostw Województwa oraz Polski. 

Ze STEREM współpracuje od 2019 roku rozwijając zaciekawienie szachami i ich historią. 
Prywatnie mąż oraz ojciec czterech synów.  

ROBERT GAWĘDZKI – trener tańca 

Instruktor tańca towarzyskiego. Od 2008 roku instruktor tańca prowadzący własną działalność gospodarczą, od 2014 roku wspólnie z żoną tworzący Studio Tańca GOOD STEP. 

Uwielbia prowadzić zajęcia taneczno-rozwojowe dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Pracuje w oparciu o światowy program tańca, jak również z powodzeniem wdraża autorskie metody pracy z dziećmi. 

Od 2020 roku pracuje w Przedszkolu Familijnym i Szkole Podstawowej STER jako instruktor tańca towarzyskiego. 

W wolnych chwilach lubi gotować, tańczyć, słuchać muzyki, majsterkować, jeździć na rowerze, grać w piłkę nożną. Chętnie wraz z synami udaje się na piesze wędrówki. 

Szczęśliwy mąż i ojciec trzech roztańczonych synów. 

„W tym projekcie edukacyjnym osobiście cenię jego unikalność, przywiązanie do Boga i tradycyjnych wartości oraz to, iż rzeczywiście wspiera on edukację i rodzinę.” 

Personel działu porządkowo-jedzeniowego:

ANITA MODZELEWSKA – pomoc nauczyciela, wydawanie posiłków

Z wykształcenia wizażystka i stylistka

W latach 2020-2022 właścicielka firmy.

W STERZE od 2022 roku jako pomoc nauczyciela i wydawaniu posiłków. Prowadzi zajęcia kreatywne w klasach IV-V.

W wolnym czasie uwielbia tworzyć rękodzieło z wykorzystaniem technik makramy, czytać książki i podróżować.

Prywatnie żona i mama dwóch dorosłych już synów i córki.

„W mojej pracy bardzo cenię sobie szacunek i życzliwość pomiędzy współpracownikami, jak i również dobrą współpracę z rodzicami naszych dzieciaczków.”

JOLANTA SKÓRAK – pomoc nauczyciela, pomoc opiekuna w Żłobku

Specjalistka w krawiectwie. Wieloletnia opiekunka dzieci z niepełnosprawnością.

W STERZE pracuje od 2023 roku jako pomoc nauczyciela i osoba wydająca posiłki.

Najchętniej pracuje uśmiechem, Wsłuchuje się w potrzeby innych, zawsze pomocna.

Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki wspaniałych dzieci.

Pasjonatka rękodzieła dziergania na drutach i pochłaniania książek z zakresu duchowości.

W pracy w STERZE cenię sobie życzliwość i otwartość współpracowników. Zachwyca mnie podejście i zaangażowanie kadry w wychowanie dzieci.”