Nasz pełen ważnych celów program edukacyjno-wychowawczy wymaga szeregu metod, które umożliwią ich realizację. Jednym z narzędzi służących pozytywnemu wzmacnianiu osiągnięć wychowawczych Uczniów jest agenda.

Więcej o idei agendy znajdziecie Państwo tutaj.

Nasi Uczniowie o agendach mówią tak:

„Lubię agendę za to, że jak zrobię coś dobrego, to rodzic może wpisać pochwałę, a nauczyciel może to przeczytać dla całej klasy i też pochwalić.” Pola, klasa III

„Dzięki wpisom w agendzie mogę być z siebie dumny.” Dominik, klasa II

„Agenda jest super, bo rodzice mogą z nauczycielami pisać sobie informacje. I moja codzienna praca domowa dzięki temu, że zawsze jest w agendzie to się mi nie gubi.” Martynka, klasa III

„Agenda przydaje się nam do tego, żeby pokonywać swoje trudności. Czuję się dobrze, jak nauczyciel następnego dnia czyta w klasie, że na przykład nie miałam ochoty odrobić pracy domowej, ale pokonałam siebie i to zrobiłam”. Ola, klasa III

Rodzice natomiast spostrzegają ją następująco:

„Agenda to świetne narzędzie do szukania w dziecku dobra. Niedociągnięcia w zachowaniu nasuwają się automatycznie, a nad tym co dziecko zrobiło dobrze trzeba pomyśleć. To praca, którą my rodzice musimy włożyć każdego dnia. Trud, który procentuje. Buduje wiarę w siebie naszych dzieci.” Inga, Mama Maksa i Oli

„Agenda, oprócz wartości wychowawczej pełni też rolę swoistego pamiętnika małych kroków prowadzących ku wypracowywaniu ważnych umiejętności potrzebnych w dojrzałym życiu. Myślę, że nasze dzieci kiedyś z uśmiechem ” Mama Drugoklasisty